wtorek, 4 lipca 2017

Romantyczny minik

Dzień dobry:)
Zapraszam na moją wtorkową inspirację, na którą przygotowałam minik, czyli mini-albumik. Jest to faktycznie mały album, ponieważ wykonany z jednego arkusza papieru do scrapbookingu. Ma 7 kartek i 16 kwadratowych stroniczek o wymiarach 7,5cmx7,5cm. Album wykonałam z papieru nr 2 z kolekcji Rosarium, uzupełniłam tagami z pasków z kolekcji Magnolia i fragmentem paska z zestawu Rosarium, dodałam też nieco ozdobnych kwadratów wyciętych z papierów z  kolekcji Magnolia i Fiołki. Okładkę okleiłam płótnem, a na wierzchu zrobiłam małą kompozycję kwiatową:)




Do czego może służyć taki romantyczny minik? Hmm... myślę, że można w nim trzymać małe zdjęcia, jakieś życiowe sentencje czy niewielkie fragmenty romantycznych wierszy...

Pozdrawiam,

2 komentarze: