piątek, 3 marca 2017

Wyzwanie na marzec

WYZWANIE MARCOWE

Wielkanocna kartka z jajkiem
Może to być kartka, zawieszka, tag, lub inna forma wykonana z papierów.
Praca musi być w tematyce świątecznej z widoczną pisanką,
jajkiem, może być w kształcie jajka.



Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 26-03-2017 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.04,2017 r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.


Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z naszą najnowszą kolekcją idealną do prac wiosenno - letnich ROSARIUM




Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was  ciekawe inspiracje w świątecznych klimatach:)



Marzena

Przygotowałam pastelową kartkę wielkanocną z najnowszej Kolekcji Rosarium nr3 w kolorze miętowym, żeby dodać więcej wiosny użyłam żółtego arkusza z Kolekcji Soft nr 5  i tekturkę z baziami



Anetta (Jamiołowo)

Zrobiłam kartkę wielkanocną w kształcie jajka.
Lubię rustykalne klimaty, więc pojawił się motyw drewnianych desek z kolekcji Róże nr 4
i ciemnobrązowe tło z Beige Collection 4  . Kwiatową kompozycję w wiosennych kolorkach ozdobiłam sizalem, pręcikami, sznurkiem, brzozowymi gałązkami i tekturką z baziami. 

 


 Karolina_Wycina

Przygotowałam delikatną kartkę wielkanocną.
Użyłam zielonego arkusza z kolekcji Rosarium oraz arkusza Magnolia 1.
Dodałam kwiaty i tekturkę z baziami, a całość wykończyłam perełkami w płynie.




Madzik

Przygotowałam komplet trzech kartek w wiosennych kolorach.
Na warstwy użyłam pięknej zieleni z kolekcji Rosarium.
Ozdobiłam je własnoręcznie pomalowanymi stempelkami, 
jajeczkami barwionymi promarkerem, kwiatami, 
tekturką - gałązka kwiat wiśni
oraz napisem tekturowym Wesołych Świąt.



Na wyzwaniową inspirację przygotowałam kartkę wielkanocną w kształcie jajka, którego bazę stanowi zielony papier z kolekcji Rosarium
Kwiatuszki powstały z papierów z kolekcji Magnolia i Niezapominajki.
Dodałam również tekturkę z baziami.




Gosia
Przygotowałam kartkę z koszyczkiem wielkanocnym, świąteczny napis też dostępny w naszym sklepie. Papiery z kolekcji Rosarium oraz Fiołki nr 2




Zapraszamy również do sklepu Paper Passion na wiosenne promocje>>>>>


2 komentarze:

  1. Inspiracje świetne. Trafiłam tu od Anetty z Jamiołowa. Zdecydowanie zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam cały zespół.

    OdpowiedzUsuń