piątek, 7 października 2016

Wyzwanie nr 9 - Kartka z jednego arkusza papieru

W październiku
 zapraszamy Was do wykonania kartki z jednego arkusza papieru

Dopuszczalne jest użycie białego papieru jako uzupełnienia oraz tekturki, wstążek, sznurka , perełek do dekoracji.
W poście z pracą wyzwaniową trzeba umieścić zdjęcie arkusza papieru, z którego jest wykonana kartka. 
Papiery mogą być od dowolnego producenta.




Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 23-10-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.11,2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.


Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z nową kolekcją Soft i dodatkami :)



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was  ciekawe inspiracje :)


AnetaA

Moja propozycja to prosta kartka ślubna, którą wykonałam z jednego arkusza naszej najnowszej kolekcji Soft II. Przydał jej się mały lifting;). Wykorzystałam ten arkusz i to tylko jedną jego stronę, w fajne delikatne kropeczki. Metalowe serduszko jest tu właściwie jedyną ozdobą, która przyciąga wzrok.






miesz-Anka

Ja swoją pracę przygotowałam z arkusza CZERWONA RÓŻA nr 2
Wykorzystałam obie strony tego papieru. 
Czerwona w kropeczki świetnie nadała się na czerwone różyczki.
Aby troszeczkę przygasić ostrą czerwień użyłam białego gesso.







Joanna


Wykonałam proste zaproszenie na sesję zdjęciową
 z pięknego,delikatnego papieru Walentynka nr 4.
Wykorzystałam obie strony arkusza.






Gosia

Kartka wykonana z arkusza Magnolia nr 3 - obie strony.







  Ja przygotowałam swoją kartkę z arkusza Czerwona Róża nr 3.
 Kartka urodzinowa powstała z obu stron tego arkusza 
oraz małych dodatków białego papieru i kryształków.







Iwona

Moja propozycja to Czerwona Róża 4.




Zapraszamy :)

7 komentarzy:

  1. mam pytanko czyli jako dodatków nie można używać kwiatów (innych niż arkusz z papieru na kartkę), tekturek, mediów? dziękuję za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do wytycznych, gdzie jest napisane czego można użyć

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź, zawsze czytam post wyzwaniowy dopytałam, bo nie byłam (nie jestem) pewna, ale myślę, że jakoś sobie poradzę :)

      Usuń
  2. halo właśnie znikła mi żabka do wklejania...więc jeszcze dorzucam w komentarzu:

    http://kartkiz1312.blogspot.com/2016/10/blog-post_23.html
    pozdr ep

    OdpowiedzUsuń