piątek, 2 września 2016

Wyzwanie nr 8 Kartka ślubna w jednej tonacji kolorystycznej

We wrześniu
 proponujemy Wam kartkę ślubną w jednej tonacji kolorystycznej.

Dopuszczalne jest użycie niewielkiej ilości innego kolory jako dodatek, ale główny wybrany przez Was kolor ma być dominujący.





Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 25-09-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 03.10.2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z nową kolekcją Soft



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was  ciekawe inspiracje :)



Ja proponuję kartkę ślubną w kolorach mięty, turkusu... koloru morskiego ... różnie mówią na ten zestaw barw :) Kartka powstała z papierów z kolekcji Lato, to ten ciemniejszy kolor i Soft to ten piękny delikatny odcień. Kwiatki zrobiłam sama z bardzo teraz popularnej pianki foamiran ---- klik



Joanna


Wykonałam prostą karteczkę ślubna całą w różu,
 a to za sprawą papierków Paper Passion




Moja propozycja to kartka na ślub w błękitach.
Na kartce pojawiły się papiery z kolekcji NIEZAPOMINAJKI.





A ja proponuje kartkę w kremowo - beżowych odcieniach, 
i choć bardzo bliskie odcienie do białego aczkolwiek nie do końca.
Do wykonania kartki użyłam papierów z kolekcji Magnolia.




Gosia

W mojej ślubnej kartce królują delikatne kremy i beże, które możemy znaleźć w mixie kolekcji. Do wykonania mojej kartki wykorzystałam Fiołki 4, Róża 4 i Magnolia 2.


 

Postanowiłam użyć tradycyjnej bieli, ale w różnych odcieniach.
Posłużyłam się papierami Fiołki 4 oraz Magnolia 2, ten ostatni wytłoczyłam. Napis przymocowałam dekoracyjnymi ćwiekami, które podkreśliły elegancki charakter pracy.
Pracując nad kartką miałam okazję wypróbować mój najnowszy wykrojnik Curved Borders Two Spellbinders. Jak sami widzicie, doskonale się sprawdza w takich monochromatycznych kompozycjach.




Gosia :)

Kartki w tonacji beżu i różu. Wykorzystałam papiery:




Zapraszamy serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje :) Mam pytanie, czy może to być kartka na rocznicę ślubu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) tym razem jednak prosimy o kartkę z okazji ślubu.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź 😀

      Usuń