piątek, 1 lipca 2016

Wyzwanie nr 6 - Bingo z kolorami

Lato to kolory,
więc proponujemy Wam grę w kolorowe bingo.
Wybieramy linię pionową, poziomą lub po skosie i tworzymy pracę w tych kolorach.
Dopuszczalny jest kolor dodatkowy biały, lub czarny jako uzupełnienie





Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 24-07-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 03.08.2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z przydasiami.



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was mnóstwo ciekawych inspiracji :)


Ja wybrałam linię poziomą szary-fioletowy-różowy i wykonałam kartkę z okazji ślubu. Wykorzystałam pastele z kolekcji Soft oraz różowy z kolekcji Magnolia




Gosia
Wybrałam linię: miętowy, beżowy, niebieski.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Niezapominajki i Fiołki nr 4, oraz tekturkę z bicyklem i tekturkę ze śrubkami





Gosia
Wybrałam linię szary - fioletowy - różowy
Wykorzystałam papiery z kolekcji Magnolia 1, Fiołki 3 i Soft 6


 Joanna


Karteczka ślubna  do której wykonania użyłam
 papieru z kolekcji Magnolia oraz Róża.

Wybrałam kolor beżowy, fioletowy i zielony.



A ja wybrałam sobie linię miętowy-beżowy-niebieski.
Wykonałam kwiecistą kartkę urodzinową na bazie papierów: 
Magnolia, Soft, Niezapominajki oraz włożyłam tekturki:
balonik, border oraz kawałki ramki.


wybrałam linię: miętowy, beżowy, niebieski.
Użyłam papierów z kolekcji Beige oraz Niezapominajki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz