piątek, 6 maja 2016

Wyzwanie 4 - Dzień Królewny

  Pierwszy piątek miesiąca, 
więc przybywamy z nowym wyzwaniem.
I choć maj wielu z Was kojarzy się z Dniem Matki
to my tym razem prosimy o prace.... królewskie.
Tak, tak, właśnie królewskie, bo czy wiecie, że 25 maja obchodzimy Dzień Królewny?
 Prosimy zatem o przygotowanie kartki lub ramki dla Waszych królewien (nie królów tym razem) - małych i dużych :)
W pracy musi być widoczny królewski atrybut, czyli korona lub napis królewna/księżniczka (nie w obcym języku). A poza tym pełna dowolność.
Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace :)




Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 29-05-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 03.06.2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z przydasiami.



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was mnóstwo słodkich inspiracji :)

AnetaA

Ja proponuję kartkę urodzinową,
w której wykorzystałam laleczkę Gorjuss, papiery z kolekcji Magnolia - ten oraz z kolekcji Niezapominajki - tenten. Na główce lalki umieściłam koronę z kryształkiem, w końcu to kartka dla małej księżniczki :)




Joanna

Wykonałam karteczkę dla maleńkiej "Księżniczki",
która niedawno przyszła na świat.
Całość wykonałam z pięknych papierów Magnolia.


Przygotowałam kartkę dla małej Księżniczki.
Całość powstała z papierów z kolekcji NIEZAPOMINAJKI
z dodatkami różowego papieru z kolekcji SOFT COLLECTION



Gosia
Przygotowałam kartki urodzinowe z królewnami w roli głównej :)
Stempelki kolorowane promarkerami.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Magnolia i Soft Collection oraz tekturki z balonami



Gosia

Z okazji Chrztu Św. Małej Księżniczki przygotowałam komplet: kartkę z pudełkiem.
 Wykorzystałam papier z kolekcji  




Przygotowałam kartkę dla bardzo małej Księżniczki z okazji Chrztu Świętego.
Na mojej kartce pojawiły się papiery z kolekcji Magnolia oraz Soft :)





Moja propozycja to także kartka.



Zapraszamy serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz