piątek, 4 marca 2016

Wyzwanie 2 - Wiosna z paletą barw

Pierwszy marcowy piątek... aż chciałoby się zaśpiewać: Wiosna, cieplejszy wieje wiatr... w końcu w marcu jest Pierwszy Dzień Wiosny, a także Dzień Słońca i Ziemi, no i ten lekki wiosenny wiaterek przywiał nam piękną pastelową paletę na nasze kolejne wyzwanie



Prosimy o wykonanie dowolnej wiosennej pracy scrapowej utrzymanej w podanej palecie barw.W pracy należy użyć co najmniej trzech z podanych kolorów, a nasze kolorki (tak dla jasności :) ) to kremowy-beżowy-żółty-pomarańczowy-zielony-stalowy niebieski. Możecie oczywiście użyć odrobiny bieli lub czerni.
Wszystkim nam już chyba tęskno do wiosny, więc do dzieła!
Przywołajmy wiosnę pięknymi i radosnymi pracami :)
Zapraszamy do wspólnej zabawy.
Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace :)



Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 27-03-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.04.2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma naszą najnowszą kolekcję




Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




A oto inspiracje naszego DT

AnetaA

Ja proponuję lekką wiosenną kartkę, którą wykonałam łącząc kolekcje Soft, Fiołki oraz Niezapominajki. Dodałam także gałązkę wiśni i kremowe różyczki. Mikrokulki, chlapania i złota mgiełka dopełniają całości. 
Moje kolorki z palety to
kremowy-pomarańczowy-niebieski-zielony-żółty




Anika

A ja proponuję wesołą kartkę wielkanocną w  tonacji beżowej :) z kolorowymi akcentami, a do jej wykonania użyłam kolekcji Beige, Lato, Soft, Niezapominajki.
Paleta kolorystyczna została w całości wykorzystana 
w mojej kartce wielkanocnej :)



Ja na dzisiejszą inspirację stworzyłam wiosenną kartkę na urodziny. 
Pojawiły się na niej papiery z kolekcji NIEZAPOMINAJKI
oraz żółty papier z kolekcji SOFT.
Moje kolory z palety to: 
kremowy, zielony, niebieski, żółty, pomarańczowy



Gosia

Na moją pierwszą inspirację wyzwaniową przygotowałam wiosenny tag.
Do jego wykonania użyłam papieru Fiołki 2 oraz Walentynka 4.
Moje kolory z palety to odcienie zieleni, beżowy, kremowy, pomarańczowy, niebieski.




Joanna


Ja przygotowałam ukwieconą karteczkę w pastelowych kolorach,
którą delikatnie poszarpałam:)
Wykonałam ją z delikatnej pastelowej kolekcji Soft Collection.
Moje kolory to żółty, stalowy niebieski oraz odcienie zielonego:)


Gosia 

Kolory z palety postanowiłam wykorzystać do stworzenia wiosennego notesu. Do jego wykonania wykorzystałam papier Niezapominajki nr 4, a także Beżową kolekcję nr 1. Na takim jasnym, pastelowym tle umieściłam intensywne kompozycje kwiatowe, do stworzenia których posłużyły mi papiery czerpane oraz różyczki papierowe


Zapraszamy serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz