czwartek, 10 września 2015

Gościnnie miesz-Anka

Witajcie,
dziś znowu mam okazję zaprezentować Wam moją pracę. 
Tym razem jest to kartka na ślub z piękną tekturką z najnowszej kolekcji w roli głównej. Pokryłam ją białym gesso, aby bardziej wyróżniła się z całości.
Pierwsza praca, w której nie pojawił się mój ulubiony papier FIOŁKI 4, ale z tej samej fiołkowej kolekcji zawitał piękny fioletowy FIOŁKI 3 oraz FIOŁKI 2 z którego wycięłam zielone listki. 
Dodatkowo klimatu kartce dodał deseczkowy papier RÓŻA 4. 
Serwetka powstała z papieru Soft Collection 03
Do tego kilka kwiatków "własnołapkowych" i dodatków i kartka gotowa :o)
Mam nadzieję, że spodoba się Nowożeńcom.






Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie ci ta kartka wyszła! Fajnie wygląda ta tekturka w kole - idealnie rozmiarem pasuje.

    OdpowiedzUsuń